Translate

dissabte, 28 de juliol del 2012

ESCOLTAR - LA BÍBLIA

Aquest any els Reis m’han portat un llibre que és com una biblioteca. De fet no és un llibre sinó que en són 73 repartits en l’Antic Testament i  el Nou Testament. Aquesta col·lecció de llibres és LA BÍBLIA.
A L’Antic Testament hi ha 46 llibres que ens parlen de la història del Poble de Déu.
Al Nou Testament hi ha escrits dels primers cristians en els que ens expliquen el que deia i feia Jesús i com els apòstols van seguir predicant l’Evangeli  per tot el món tal com Jesús els va demanar que fessin abans de morir.
Els pares m’han explicat que no és un llibre per estudiar, sinó que el que hem de fer és llegir-lo amb fe, com si fos una llarga conversa entre Déu i el homes .
Quan la llegeixo jo sóc el personatge protagonista i sóc jo qui està parlant o escoltant Déu. Imagino que aquella situació m’està passant a mi, ara i avui i procuro treure’n una lliçó. Normalment em costa una  mica i els pares o els catequistes m’ajuden.
Si voleu farem una mica de resum dels relats que siguin més clars d’entendre i que ens puguin servir a tots per saber què vol Déu de nosaltres i així tot junt podrem pregar i dir-li si li volem fer cas o no.
Senyor, tal com van fer el homes que van escriure aquest llibre tan important, volem escoltar-te i parlar amb tu. Ajuda’ns a estar atents a les teves paraules i a voler-te seguir sempre.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada