Translate

diumenge, 22 de juliol del 2012

SOLIDARITAT - 3


1r DIA DE LA SOLIDARITAT

Avui tornem a començar la setmana i ens tornem a apropar a Jesús. Moltes vegades volem parlar amb tu i no sabem com, però aquesta setmana si que tenim una cosa a dir: comencem una setmana dedicada a la solidaritat, sabem que hi ha molta gent que ens necessita, per això aquesta setmana pensarem que podem fer per tots aquests nens i nenes que ens necessiten i que necessiten que de tant en tan pensem amb ells.
Cadascú pot tancar els ulls i pensar una pregària per aquests nens i nenes que tenen menys coses que nosaltres

2n DIA DE LA SOLIDARITAT

Senyor,
de tant sentir-vos dir que
ens estimem els uns als altres
com vos ens heu estimat,
a vegades penso
que no hi ha cap novetat
en les vostres paraules.
Però, sempre que llegeixo l'Evangeli,
vós m'aneu recordant que només
per l'amor als altres,
serem reconeguts
com a deixebles vostres.
Gràcies, perquè no us canseu
de recordar-me i proposar-me
aquests manaments sempre nous:
"Estimeu-vos els uns els altres
tal com jo us estimo."
"El que feu a un altre m’ho feu a mi."
Gràcies, Senyor!

3r DIA DE LA SOLIDARITAT

Benaurats aquells que obren les mans a la solidaritat.
Benaurats els que vencen la injustícia a força d'estimar.
Benaurats els que es posen al costat del que sofreix.
Benaurats els que obren la porta al marginat.
Benaurats els que ajuden als que ho necessiten.
Benaurats els que es preocupen pels altres.
Benaurats els qui, com Jesús, ajuden als altres a créixer com a persones.

4t DIA DE LA SOLIDARITAT

Senyor,
de tant sentir-vos dir que
ens estimem els uns als altres
com vos ens heu estimat,
a vegades penso que nosaltres no fem res,
hi ha molta gent que ens necessita,
ajuda’ns  a pensar en els altres,
a veure que no tothom té el mateix
que tenim nosaltres,
fes que siguem uns nens i unes nenes agraïdes
de totes les coses que tenim.

5è DIA DE LA SOLIDARITAT

Pare, ja ho sé que hi ha pobresa en el món.
Els homes han dibuixat
un mapa de fam i injustícia.
És escandalós.
Tu ens dius:
-Jo tinc fam perquè els meus fills tenen gana.
-Jo pateixo perquè els meus fills pateixen.
Ajudeu-me a obrir,
el meu cor als necessitats,
que aquesta Setmana de la Solidaritat,
m'ajudi a pensar i tenir presents tots els qui pateixen fam i injustícia.
Senyor,
aquests dies sentim la crida
que ens convida
a estar atents als nens
que sofreixen injustícies.
Vós, que em demaneu
que estigui sempre obert als necessitats,
feu que encara que aquests nens siguin lluny
i jo no els conegui,
els tingui presents en el meu cor,
que pregui per ells,
pensi com els puc ajudar,
i sàpiga valorar el que jo tinc,
tot donant gràcies
a Tu i tots els que m'envolten i m'estimen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada