Translate

diumenge, 22 de juliol del 2012

DESCANS - 2


EL SETÈ DIA

Així van quedar acabats el cel i la terra amb tots els seus estols. El setè dia, Déu havia acabat la seva obra. El dia setè, doncs, va reposar de tota l'obra que havia fet. Déu va beneir el dia setè i en va fer un dia sagrat, perquè aquell dia reposà de la seva obra creadora. (Gn 2,1-3)

LA CAMBRA

- Quan arribo a casa , després de saludar a qui hi hagi a casa, el primer que faig és entrar a la meva habitació. Em trec les sabates, em poso les sabatilles m’assec a la vora del llit i em sento tranquil, feliç de tornar a ser al meu cau.
- A mi em passa igual! Encara que jo prefereixo seure a terra, descalç i repenjar l’esquena a l’armari. Em quedo una estona sense fer res, mirant les musaranyes i em fa l’efecte que el temps s’atura i no tinc pressa per res. A vegades el meu germà petit entra, se’m queda mirant i em pregunta què estic fent. Jo li contesto que no faig res, que només descanso.
- I, vols dir que descansar és no fer res?...
La cambra a la que cadascú de nosaltres torna cada dia després d’una jornada d’escola, d’esport, d’amics, d’anar i venir, de fer i desfer... és l’espai on tots aprofitem per a reposar, per a recuperar forces per seguir el ritme de la nostra vida, és el lloc on podem estar en silenci i parlar amb Jesús sense que ens interrompi el brogit de la vida que passa pel nostre costat.
Senyor, gràcies per ensenyar-nos que el repòs forma part de la nostra vida i que descansar és necessari per a dur una vida plena. Si després de fer una bona feina em prenc uns moments de repòs, no perdo el temps sinó que gaudeixo més d’allò que he fet. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada