Translate

dimecres, 18 de juliol del 2012

JOANA DE LESTONNAC DONA CREIENT

JOANA DE LESTONNAC DONA CREIENT

Senyor Jesús, tu un dia vas escollir a Joana de Lestonnac,
perquè ajudes a la gent del seu temps,
avui crec que m’has escollit, m’has cridat a mi,
que no sóc pas gran cosa.
M’has dit que sóc important per a tu,
que em necessites.
Tu vols que, en la meva petita vida,
en les coses que faig i en els llocs on estic
-siguin quins siguin, que això tant és-,
hi porti la teva esperança,
el teu amor, la teva pau, la teva força.
M’has dit que confies en mi, com també vas confiar en Joana de Lestonnac:
que jo sóc els teus braços, les teves mans,
la teva paraula, el teu cor.
M’has escollit i m’has cridat.
Et dono gràcies per la confiança que has posat en mi,
i et demano la teva força per saber-hi correspondre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada