Translate

dimecres, 18 de juliol del 2012

JOANA DE LESTONNAC DONA SOLIDÀRIA

JOANA DE LESTONNAC DONA SOLIDÀRIA

Jesús, Joana de Lestonnac va saber estimar als pobres,
fes que jo també els estimi i estigui al seu costat.
Jesús, Joana de Lestonnac va estar sempre al costat dels qui pateixen,
fes que jo també intenti consolar-los.
Jesús, Joana de Lestonnac va ajudar als que tenien fam,
fes que jo els ajudi i comparteixi amb ells el que tinc.
Jesús, Joana de Lestonnac va se compassiva amb tothom,
fes que jo també ho sigui.
Jesús, Joana de Lestonnac tenia un cor i una mirada neta,
fes que jo també els tingui.
Jesús, Joana de Lestonnac va saber posar sempre pau,
fes que jo també ho faci.
Gràcies, Jesús, per Joana de Lestonnac.
Fes que pugui ser com ella.
Gràcies, Jesús.
Gràcies Joana de Lestonnac.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada