Translate

divendres, 20 de juliol del 2012

VIDA DE MARIA - 10


VIDA DE MARIA

Mt 12, 46-50

La mare i els germans de Jesús

Mentre Jesús s'adreçava a la gent, la seva mare i els seus germans, que eren fora, volien parlar amb ell. Algú li digué:
- La teva mare i els teus germans són aquí fora, que volen parlar amb tu.
Ell li respongué:
- Qui és la meva mare i qui són els meus germans?
Llavors, assenyalant amb la mà els seus deixebles, digué:
- Aquests són la meva mare i els meus germans. El qui fa la voluntat del meu Pare del cel, aquest és el meu germà, la meva germana, la meva mare
La seva pregària aquí és de recerca:
“Busqueu i trobareu”. I ella va trobar més del que buscava: Va trobar una altra manera de ser proclamada benaurada, no per haver cregut, com li digué Elisabet, sinó per haver fet la voluntat de Déu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada