Translate

dissabte, 21 de juliol del 2012

SANT JORDI, LA PRINCESA, LA ROSA, EL DRAC I... PARAULES D’AMISTAT


SANT JORDI, LA PRINCESA, LA ROSA, EL DRAC I... PARAULES D’AMISTAT

En Jordi fa el cor fort i marxa cap a la cova del drac. A la mà porta una rosa vermella.  La Margot l’espera darrere un roure preparada per si les coses es posen difícils poder donar un cop de mà al seu amic.
Ei! Dracolí! Per què no surts i en parlem?
De què hem de parlar, tu i jo? No m’ha agradat gens que us fiquéssiu amb mi. Sempre igual. Quan arriba el mes d’abril tots els nens i nenes em dibuixeu com un ésser dolent i fastigós, i ja n’estic ben tip.
Sí, tens raó. Però ja saps què diu la llegenda; tu ets el dolent de la pel.lícula i jo el valent que salva la Margot.
Però jo no sóc dolent, tu tampoc ets tan valent i la Margot se sap espavilar tota sola.
Mira, et porto una rosa acabada de collir que fa una olor boníssima. Si l’olores et passarà el mal humor i podrem anar a jugar tots tres.
La Margot surt del seu amagatall a la vegada que el drac treu el cap de la seva cova. Ràpidament fica la mà a la bossa en treu paraules que llança als peus del Dracolí.
“Amic”, “amable”, “graciós”, “divertit”, “treballador”, “artista”, “genial”...
En Dracolí les va llegint i se li va passant la mala lluna. En Jordi li dóna la rosa, l’olora i no pot dissimular un gran somriure que se li escapa per sota el nas.
Que aquest any Sant Jordi ens porti paraules amables i plenes de bones intencions i que les roses i els llibres ens serveixin per dir t’estimo de tot cor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada