Translate

dissabte, 21 de juliol del 2012

PRIMERS DIES DE VACANCES

PRIMERS DIES DE VACANCES

Han començat les vacances. La meva germana petita ha anat de colònies amb l’esplai i el meu germà gran està fent un camp de treball a Girona on ajudaran a restaurar una ermita antiga que estava mig en runes. Jo estic sol amb els pares i fins la setmana que ve no aniré a fer unes estades esportives a un poblet de LLeida.
Durant el dia els pares treballen i jo vaig  a l’escola de la meva tia que és mestra i fa reunions amb els seus companys i prepara la classe per al curs que ve. Mentre ells parlen jo puc fer servir els ordinadors de l’aula d’informàtica i aprofito per comunicar-me amb els meus amics que estan de vacances. Quan acaben les reunions ajudo a la tieta a endreçar la classe; ordeno la biblioteca, les joguines dels seus alumnes i l’ajudo en tot el que ella em demana.
A l’hora de dinar anem a casa seva i fem amanides i menjars molt bons. A la tarda m’ajuda a fer els deures i quan arriba el vespre torno a casa amb els pares. Sopem i després juguem o veiem alguna peli junts i anem a dormir.
Em pensava que seria molt avorrit estar sense els amics i els germans i resulta que m’ho estic passant força bé. No sabia que estar sol amb els grans també pot ser divertit.
Quan estem acostumats a un ritme de vida ens costa canviar i pensem que potser serà pitjor. Moltes vegades ens equivoquem. Hem de procurar posar-hi ganes i saber veure el que és positiu de la nova situació. 

Jesús  ajuda’ns a ser alegres i a saber trobar la part bona de les coses que ens passen. Gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada