Translate

diumenge, 22 de juliol del 2012

JESÚS, JO CONFIO EN VOS

Una vegada més Senyor, us demanem:
Il·lusió per la nostra feina.
Coratge per afrontar les dificultats.
Paciència, com a prova del nostre amor.
Saviesa per conèixer-vos present en la nostra vida.
Alegria, com a signe de la presència del vostre Esperit en nosaltres.
Però aquesta vegada d’una manera ben especial us volem demanar la capacitat de silenci, d’aprofundir el nostre interior per a ser capaços de sentir el vostre Esperit que clama en el nostre cor….
Un Esperit que ens diu:
CONFIA EN MI
Per què t’angoixes i t‘atabales pels problemes que et porta la vida?
Deixa'm controlar totes les teves coses i tot s’anirà solucionant.
Quan t’abandonis totalment a mi, totes les coses seran resoltes amb tranquil·litat, d’acord als meus plans.
No et sentis frustrat, no em preguis com accelerant-me, com si volguessis forçar-me a realitzar els teus plans.
En lloc d’això, tanca els ulls de la teva ànima i amb pau digues-me
"JESÚS, JO CONFIO EN VÓS".
CONFIA EN MI
Tracta d’evitar aquests pensaments que t’angoixen al voler comprendre les coses que et passen.
No arruïnis els meus plans tractant d'imposar les teves idees, deixa'm ser el teu DÉU i actuar lliurement en la teva vida.
Abandona’t a mi amb total confiança i deixa el teu futur a les meves mans.
Digues-me sovint:     
"JESÚS, JO CONFIO EN VÓS".
CONFIA EN MI
El que més mal et fa és quan tractes de raonar-ho tot d’acord  als teus pensaments, i intentes resoldre els teus problemes a la teva manera.
Quan em diguis:
"JESÚS, JO CONFIO EN VÓS", no siguis com l’impacient que li diu al metge: “guariu-me", però li suggereix la "millor" manera de fer-ho.
Deixa’t guarir pels meus braços, no tinguis por, Jo t’estimo.
CONFIA EN MI
Si veus que les coses es tornen pitjors o més complicades, encara quan tu m’estàs pregant; continua confiant en mi, tanca els ulls de la teva ànima, i continua dient-me a cada hora:       
"JESÚS, JO CONFIO EN VÓS".
Necessito les meves mans lliures per a poder manifestar-te les meves benediccions.
No lliguis les meves mans amb les teves absurdes preocupacions.
Confia en mi, descansa en mi, abandonat a mi.
CONFIA EN MI
Jo faig miracles en la mesura en que tu t’abandones a mi, i d’acord a la teva fe en mi.
Així que no et preocupis, dóna'm totes les teves frustracions  dorm en pau, i diguem sempre:     
"JESÚS, JO CONFIO EN VÓS", i veuràs grans miracles.
T’ho prometo amb tot el meu amor. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada