Translate

diumenge, 22 de juliol del 2012

FELICITAT - SER FELIÇ

-         Bon dia a tots. Com han anat les festes? –pregunta la mestra de bon matí.
-         Molt bé! - Els reis m’han portat el que jo volia! -Vam anar a veure la neu a la muntanya! ... -els nens i nenes parlen prenent-se la paraula els uns als altres.
.........
-         Què voldríem millorar durant aquest any que acaba de començar? -els demana la mestra.
Silenci general.
-         Que tots siguem més feliços –respon l’Oscar.
-         Molt bon desig. I què hauria de canvia per a que tu siguis més feliç?
-         Que el meu germà no s’enfadi sempre amb mi.
-         I tu que pots fer per a ajudar a que el teu germà no s’enfadi amb tu?
-         No molestar-lo.
-         Molt bé, Òscar! Per a ser més feliç hem de començar mirant què és el que nosaltres podem millorar.
-         Jo voldria que no tinguéssim crisis d’euros. Els meus pares estan preocupats –diu la Noemí
-         I tu pot fer alguna cosa per ajudar? –pregunta la mestra.
-         No! Jo no puc guanyar diners! –contesta la Noemí.
-         Però sí que pots no gastar més del que necessites. La meva mare m’ha dit que moltes vegades demanem i comprem coses que no són necessàries i que podem aprofitar més les que tenim. Sobretot la roba; tenim l’armari ple i sempre demanem més –explica molt convençuda la Marina.
Jesús, aquest any ens proposem d’ajudar a ser més feliços als altres i a nosaltres mateixos. Estarem atents a les necessitats del nostre entorn.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada