Translate

dilluns, 11 de juliol del 2016

BALLAR SOTA LA PLUJA

Una dona molt sabia es va despertar un matí i es va mirar al mirall. Va veure que només tenia tres cabells al cap.
- Mmmmmm... -va pensar- Em sembla que avui em faré una trena.
Ho va fer i va passar un dia meravellós.
L'endemà quan es va despertar, es va mirar altre cop al mirall i va veure que només tenia dos cabells al cap.
- Mmmmmm... -es digué- Em sembla que avui em pentinaré amb la ratlla al mig.
Així ho va fer i va passar un dia grandiós.
El dia següent, així que es va llevar es va mirar al mirall i va notar que només li quedava un sol cabell al cap.
- Bé -va dir la dona- Ara em faré una cua de cavall.
Ho va fer i va tenir un dia molt i molt divertit.
Al matí següent, quan es va despertar va córrer cap al mirall i de seguida va veure que no li quedava cap cabell al cap.
- Que bé! -va exclamar- Avui no caldrà pentinar-me!

La nostra actitud ho és tot.
Hem de ser sempre bondadosos, perquè cada persona que se'ns creua a la vida està lluitant alguna classe de batalla.
La vida no és esperar simplement que passi la tempesta... 
És aprendre a ballar sota la pluja.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada