Translate

dijous, 23 de juny del 2016

Quan jo només pensi en mi

Senyor, quan jo estigui afamat,
doneu-me algú que passi fam.

Quan jo tingui set,
envieu-me algú que tingui necessitat d'aigua.

Quan jo tingui fred, envieu-me algú per escalfar-lo.
Quan estigui ferit, doneu-me algú per consolar.

Quan la meva creu sigui pesada,
doneu-me la creu d'un altre per compartir-la.
Quan sigui pobre,
feu-me venir algú que no tingui res de res.

Quan jo no tingui temps,
doneu-me algú a qui jo pugui ajudar un instant.
Quan jo sigui humiliat,
doneu-me algú per fer-li un elogi.

Quan jo estigui abatut,
envieu-me algú a qui pugui encoratjar.
Quan necessiti de la comprensió dels altres,
doneu-me algú a qui li calgui la meva.

Quan jo precisi que em cuidin,
envieu-me algú pe tenir-ne cura.
Quan jo només pensi en mi,
gireu els meus pensaments vers l'altre.

Cooperadors de la Mare Teresa, Japó. "Prier" n. 72,juny 1985, p.15

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada