Translate

dissabte, 29 de març del 2014

DIVENDRES DE LA TERCERA SETMANA DE QUARESMA

Mc 12, 28b-34
Quin és el primer de tots els manaments?

Per gaudir d'una vida de fe ferma i autèntica, què fora imprescindible i essencial? Quina és la primera passa que cal fer per construir una veritable vida de felicitat?
L'escriba que apareix a l'Evangeli de la missa d'avui té interès en la resposta a aquestes preguntes. Intueix que la qualitat de la seva vida és en escac. I pren la decisió més intel·ligent: demanar-ho a Jesús.
Gràcies! Gràcies, Senyor, per mostrar-me el camí de la veritable felicitat!
Gràcies per fer-me conèixer que el primer dels manaments és estimar-te per damunt de tot.
Gràcies perquè em reveles i em fas viure que estimar-te no és res més que el fet de deixar-me estimar per Tu! És permetre que el teu amor em faci nou, em guareixi, m'alliberi, em restitueixi l'entusiasme i la joia malmeses i perdudes...
Gràcies! Gràcies, Senyor!

(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada