Translate

diumenge, 9 de març del 2014

DIUMENGE PRIMER DE QUARESMA

Mt 4, 1-11
Jesús dejunà quaranta dies i quaranta nits, i al final tenia fam.
Després del 40 dies que durà aquell diluvi de l’Antic Testament, Déu fa un nou pacte amb tots els éssers vius.
Fou també després de 40 dies que el profeta Elies, decaigut i vagant pel desert, finalment trobà Déu.
El profeta Jonàs, en Nom de Déu, oferirà als ciutadans de Nínive 40 dies, com a termini, per la seva conversió i canvi de vida.
També Jesús romandrà 40 dies al desert cercant, en la intimitat plena amb el Pare, el sintonitzar plenament i absoluta amb el Projecte de Déu. Cercant del Pare tot allò que li caldrà per assumir la seva missió.

Gràcies, Bon Déu, pel temps que m’ofereix la Quaresma. Queda’t amb mi i ajuda’m a ser seriós i coherent amb les decisions que pugui prendre, que no faci volar coloms i toqui de peus a terra. Si Tu restes amb mi, si em deixo trobar per tu i no continuo amagant-me en els meus errors, febleses i limitacions, en el meu pecat... Si camino - decidit - al costat teu en aquells que em necessiten... descobriré (o redescobriré) el valor de la FELICITAT que m’ofereix el teu projecte de vida, participar de la teva Missió.
Senyor, Jesús, vull viure aquests 40 dies al teu costat!
(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada