Translate

dilluns, 24 de març del 2014

DILLUNS DE LA TERCERA SETMANA DE QUARESMA

Salm 43 (42)
Envia’m la llum i la veritat; que elles em guiïn...

He cercat la possibilitat d’una vida millor. Més plena de sentit, curulla d’amor. Se’m fa difícil de trobar-la, però.
Molts diuen i em diuen que estic equivocat, que aquesta veritat que busco, simplement, no existeix, que tot és igual. Que no paga la pena el cercar-la... I jo, de vegades em pregunto si té sentit  continuar la recerca o si no és millor deixar-ho...
Obre els meus ulls a la teva llum. Que aprengui a contemplar cada moment, cada fet, cada esdeveniment del meu quotidià segons la veritat de la teva Paraula, del teu Evangeli. Ajuda’m, Senyor, a comprendre com tot és a les teves mans. Que Tu ets un Déu de tendresa, tot misericòrdia. Guia les meves passes vers Tu, vers aquella joia que sols Tu m’ofereixes.

(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada