Translate

dimarts, 18 de març del 2014

DILLUNS DE LA SEGONA SETMANA DE QUARESMA

Lc 6, 36-38
Perdoneu i sereu perdonats.

Enfilem la segona setmana d'aquesta nova Quaresma, camí que ens ha de servir per obrir la nostra vida a la desmesura de l'amor de Déu. Un Déu amb una abundor d'amor tan exagerada, que destrueix i perdona els nostres pecats. Un Déu amb tan i tan d'amor per donar..., que fins i tot ens fa capaços a nosaltres de perdonar com Ell.
Déu de bonesa, Tu -millor que cap altre- coneixes com la sement de la rancúnia ha fet arrels dins el meu cor... Tu saps que en la meva idea de justícia sovint hi barrejo la venjança. Prou has vist, Senyor, que en no poques ocasions, la meva malvolença impedeix que es guareixin les ferides... Senyor, cal que -un cop més- prenguis la iniciativa. Perdona'm!!! Que el teu amor ompli el buit del meu cor i m'ajudi a bategar en consonància amb el teu, al seu mateix ritme... El ritme de l'acollida, el diàleg, la reconciliació...l'amor!

(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada