Translate

dimarts, 18 de març del 2014

DIUMENGE DE LA SEGONA SETMANA DE QUARESMA

Mt 17, 1-9
Aquest és el meu Fill, el meu estimat ...

Més enllà de l’imatge un pel emmelada de l’Infant Jesús del pessebre...; més enllà de l’idea de reduir Jesús a un profeta revolucionari o d’un Jesús-home-bo...; ¿Volem saber de debò qui és?
Podem començar per escoltar què hi diu el Pare del Cel: “aquest és el meu Fill, el meu estimat,en qui m’he complagut...”
Senyor, oh Crist... Tu ets el Fill. Tu ets l’estimat del Pare. D’aquesta realitat, d’aquesta veritat sorgeix la teva força, el teu coratge, la teva alegria...
Senyor, com Pere al Tabor, vull romandre sempre amb Tu.
Oh, Crist! Com tu, vull saber-me i sentir-me fill estimat del Déu de l’amor i de la vida, de la tendresa i de la misericòrdia.
Ajudeu-me, Bon Déu, a viure i actuar en conseqüència d’allò que dic creure i conec. Que transfiguri la meva vida segons la vostra, segons el vostre amor.

(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada