Translate

dimarts, 18 de març del 2014

DIMARTS DE LA SEGONA SETMANA DE QUARESMA

Mt 23, 1-11
El més important d'entre vosaltres, que es faci el vostre servidor.

EN TOT SERVIR I ESTIMAR... Sense donar la nota ni cridar l’atenció; sense cercar l’assentiment, menys encara que algú aplaudeixi la meva decisió; sense pretendre, ni esperar cap recompensa.
Som aquí per canviar les coses. Som aquí per fer que la vida, la relació entre les persones  amb les que compartim la vida, els estudis, el treball, l’amistat, el veïnatge, els projectes, la fe... s’hi adigui més amb el somni de Déu, amb el projecte de Déu!
Gràcies, Bon Déu, per totes les persones que fan de la teva Paraula la seva brúixola, el nord de les seves existències i per haver-les posat a prop meu, en els camins de la meva vida. Gràcies pel seu coratge i per la seva generositat; gràcies per llur creativitat alhora de establir ponts i crear nous camins per l’amor (sobretot en aquells espais, situacions, relacions que em semblaven impossibles de restaurar...). Gràcies, Senyor, per fer-te present a la meva vida mitjançant el seu testimoniatge resplendent de servei i d’amor.

(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada