Translate

diumenge, 13 d’abril del 2014

DIUMENGE DE RAMS

Mt 21, 1-11
Beneït el qui ve en nom del Senyor!

Davant Jesús la reacció pròpia és d’alegria, joia, agraïment, festa...
Hem sentit a dir tot allò de meravellós que Ell va fer en nom de Déu...
Ens admira el seu estil directe i planer...
Ens complau el fet que ofereixi a tothom, essent tan diferents, la possibilitat de canviar les nostres vides, de millorar i fer.nos créixer com a persones...
Celebrem que en Jesús s’hagi fet realitat el projecte de Déu, el somni de Déu per la humanitat: un món, una vida d’amor i pau per tothom...
Vull expressar-te la meva joia! Tu, Senyor, coneixes els més íntim de mi mateix. Saps quins són els meus desigs més sincers i autèntics. Has volgut entrar a la meva vida, malgrat tot... Coneixent-me com ningú no t’has avergonyit de mi..., m’has acollit i estimat, sense retrets ni fer preguntes.... tal com sóc! Has dut a la meva vida el do de Déu!
Ara, Senyor, vull ser valent, decidit, agosarat per dir ben fort com t’estimo!
No vull amagar-me més, ans al contrari, vull dir ben alt les meravelles que has fet en la meva vida. Que tothom sàpiga que m’has alliberat! Vull que la meva vida sigui testimoni de la teva bondat vers mi. No deixis, Senyor, de donar-me l’empenta que em cal per fer-ho!

(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada