Translate

dimarts, 1 d’abril del 2014

DIMARTS DE LA QUARTA SETMANA DE LA QUARESMA

Jn 5, 1-3a.5-16
Vols curar-te?

Jesús demana al paralític si vol ser guarit. Pot semblar una pregunta tonta... Qui, essent malalt, no voldria curar-se? Doncs... sovint, tot sovint, nosaltres!
Tenim un cor avesat a la paràlisi i el canvi ens espanta i frena. Preferim arrossegar la vida en la mediocritat de sempre abans que trobar aquest Crist que ens fa posar drets i ens convida al canvi i la renovació del nostre viure.
Senyor! Surt al meu encontre, vine a trobar-me! Em cal sentir la teva veu convidant-me a guarir-me, a la reconciliació, a una nova vida. Vine, abraça’m, que quedi amarat del teu amor, del teu viure nou. Vine, allibera’m del mal que em paralitza i m’impedeix d’estimar, m’impedeix de VIURE.
(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada