Translate

divendres, 11 d’abril del 2014

DIJOUS DE LA CINQUENA SETMANA DE QUARESMA

Jo 8, 51-59
Ells van agafar pedres per tirar-les-hi (a Jesús)...

Ja ens ho diu l’Eclesiastès..., hi ha un temps per a cada cosa... Un temps per cercar. Un temps per escoltar. Un temps per pensar. Un temps per considerar els pros i els contres. Però no ens hi podem passar la vida en donar voltes i voltes a les nostres possibles determinacions. Cal que hi hagi, també, un temps per decidir. Per prendre posició. Per quedar-se dins o fora. Comprometre’s o deixar-ho estar.
Quan la proposta de l’Evangeli és clara, cal prendre posició. No et pots instal·lar eternament en el dubte. Cal decidir-se.
Amb Ell o en el seu contra. No hi ha mitges excuses!
Tinc por, Senyor. Sóc partit pel mig i estic del tot indecís. Prou sé que només en Ti hi ha veritable Vida i Joia. Dins i fora meu, però, hi ha tantes circumstàncies que em pressionen per a què em faci enrere...
Tinc por; vull mirar-te als ulls i sentir-me esguarda’t per Tu... En Tu, sols en Tu, puc trobar la confiança que em cal i la pau del cor.
Senyor, vull ser sempre algú que et cerca.
I, després d'haver-te trobat, cercar-te encara, arreu.
Allibera'm de la il·lusió de "tenir-te" una vegada per sempre.
Dóna'm la força, el coratge, de recomençar de nou cada dia la recerca.
Cada dia he de cercar-te, trobar-te i fer-me trobar per tu. (A. Pronzato)

(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada