Translate

dimecres, 16 d’abril del 2014

DIMECRES SANT 2014

Salm 68 (69)
He esperat en va qui em compadís, no trobo ningú que em consoli.

Jesús és una persona d’una extraordinària lucidesa. Ell és coneixedor de tots els riscs que suposa l’haver acceptat la Voluntat del Pare i viure-la amb totes llurs conseqüències. Sap que l’oposició al seu Missatge és cada cop més i més gran. Sap que no són pas pocs els que volen la seva mort, el seu patir. La seva vida penja d’un fil. La lleialtat i el coratge dels seus haurien pogut apaivagar l’angoixa i la tristesa...
Han fugit!  No hi són! No pot comptar amb ells!
Perdó, Senyor! Tantes vegades, jo també, t’he deixat sol... Creies tenir en mi algú en qui poder comptar, però jo estava massa amoïnat per la meva benanança. Comptaves amb mi i jo, oblidant-me de la teva fidelitat, em cercava altres “senyors”, altres camins...
He ignorat, Senyor, la teva Paraula, els teus manaments..., la teva voluntat tot i conèixer-la.
Perdó, Senyor...
Perdó!

(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada