Translate

divendres, 10 d’abril del 2020

Pregària de divendres Sant

Estimat Déu,
pren la meva vida
i permet-me viure serenament aquest dia,
en que recordem la mort de Jesús.
Obre la meva ment a pensaments positius.
Treu de mi tot mal sentir cap als altres.
Fes possible que jo pugui sentir goig, amor, compassió,
i permet-me sentir-me viu una altra vegada.
Ajudeu-me a acceptar les coses com són,
a aguantar la llengua,
a complir amb les meves tasques diàries,
a donar llibertat amb amor.
Emporta't les meves preocupacions pel futur.
Que jo pugui adonar-me que en les teves mans tot se'm proveeix,
que no tinc control sobre res sinó jo mateix,
que el present és preciós i passa molt aviat.
Ajuda'm a recordar que
l'odi i el dolor dirigits a mi
són l'odi i el dolor que sent l'altra persona.
Gràcies per acceptar la meva càrrega i per fer-la més lleugera.
Amén

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada