Translate

dimecres, 22 d’abril del 2020

Com Maria, digues que sí

Tinc necessitat del teu sí,
de la mateixa manera que vaig tenir necessitat del si de Maria per venir a la terra.
Puix que sóc jo qui ha d'estar en el teu treball, en la teva família,
en el teu barri,... i no pas tu.
Perquè és el meu esguard el que penetra, i no el teu.
És la meva paraula la que fa seguir, i no la teva.
És la meva vida la que transforma, i no la teva.
Dóna-m'ho TOT, abandona-ho TOT.
Tinc necessitat del teu sí per a esposar-te i baixar a la terra.
Tinc necessitat del teu SÍ per a continuar salvant el món!

Oh Senyor, tinc por de la teva exigència, però qui podrà resistir-te?
Perquè vingui el teu Regne i no el meu.
Perquè es faci la teva voluntat, i no la meva.
Ajuda'm a dir que SÍ

Michel Quoist

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada