Translate

dijous, 16 d’abril del 2020

Fill meu!

Fill meu, que ets a la terra,
preocupat, solitari i temptat.
Jo conec perfectament el teu nom,
i que el pronuncio com santificant-te,
perquè t'estimo.
No, no estàs sol,
sinó habitat per Mi,
i junts construïm aquest Regne
del què tu seràs l'hereu.
M'agrada que facis la meva voluntat,
perquè la meva voluntat és que tu siguis feliç,
ja que la glòria de Déu és l'home vivent.
Compte sempre amb mi,
i tindràs el pa per avui,
no et preocupis; només et demano
que sàpigues compartir amb els teus germans.
Saps que perdono totes les teves ofenses,
abans fins i tot que les facis;
per això et demano que facis el mateix
amb els que a tu t'ofenen.
I, perquè mai caiguis en la temptació,
agafa'm fort de la mà,
i jo et lliuraré del mal, pobre i estimat fill meu.

Hijo mío, que estás en la tierra,
preocupado, solitario y tentado.
Yo conozco perfectamente tu nombre,
y lo pronuncio como santificándolo,
porque te amo.
No, no estás sólo,
sino habitado por Mí,
y juntos construimos este Reino
del que tú vas a ser el heredero.
Me gusta que hagas mi voluntad,
porque mi voluntad es que tú seas feliz,
ya que la gloria de Dios es el hombre viviente.
Cuenta siempre conmigo,
y tendrás el pan para hoy,
no te preocupes; sólo te pido
que sepas compartirlo con tus hermanos.
Sabes que perdono todas tus ofensas,
antes incluso de que las cometas;
por eso te pido que hagas lo mismo
con los que a ti te ofenden.
Y, para que nunca caigas en la tentación,
cógete fuerte de mi mano,
y yo te libraré del mal, pobre y querido hijo mío.
J.L. Martín Descalzo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada