Translate

dissabte, 22 de març del 2014

DISSABTE DE LA SEGONA SETMANA DE QUARESMA

Lc 15, 1-3.11-32
...estava perdut i l'hem retrobat.

La història del Fill Pròdig és la història de molts de nosaltres. No hem calculat del tot bé, ni hem dissenyat els nostres projectes correctament... Vam pensar i creure que calia cercar lluny de Déu la joia i la felicitat que necessitem.
Si, la història d’aquest fill desencisat del món, és la nostra història  quan també en les nostres vides s’esvaeix el maquillatge, l’alegria alimentada pel consumisme acabant, sovint, amb un regust agre de solitud.
És, però, també la nostra història perquè com ell també nosaltres tenim l’opció de la gosadia de creure en nosaltres, en la possibilitat de canviar.
Forma part de la nostra història, també, el saber-nos estimats per un Déu que, amb els braços oberts, ens espera sempre per oferir-nos el consol i el perdó que refan les nostres vides.

Pare, sóc el teu “fill pròdig”. Marxant del teu costat vaig voler deixar enrere i allunyar-me de la teva joia, cercant l’alegria i la complaença del món. Em vaig equivocar creient que podia ser feliç lluny teu. Vaig rebutjar la teva tendresa i vaig optar per l’egoisme del món. Pare, sense Tu em, sento perdut. Vull retrobar-me amb Tu i sé que el sagrament del perdó m’ofereix la possibilitat de tastar en primera persona el do del teu amor. Dóna’m de tenir fam i set d’aquest amor...

(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada