Translate

dissabte, 30 de maig del 2020

ORACIÓ DEMANANT ELS DONS DE L'ESPERIT SANT

Oh Esperit Sant, ompliu la meva ànima amb l'abundància dels vostres dons i fruits. 
Que, amb el do de saviesa, tingui tal gust per les coses de Déu que em faci apartar de les coses terrenes; 
que sàpiga amb el do d'enteniment, veure amb fe viva la importància i bellesa de la veritat cristiana; 
que amb el do de consell, posi els medis més avinents per santificar-me, assegurar-me la perseverança i salvar-me; 
que el do de fortalesa em faci vèncer tots els obstacles en la confessió de la Fe i en el camí de la salvació; 
que sàpiga amb el do de ciència, discernir clarament entre el bé i el mal, lo fals de lo verdader, descobrint els enganys del dimoni, del món i del pecat;
que amb el do de pietat, estimi a Déu com a Pare, el serveixi amb fervorosa devoció i sigui misericordiós amb el pròxim;
finalment que amb el do de temor de Déu, tingui el major respecte i veneració pels Manaments de Déu, cuidant de no ofendre'l jamai amb el pecat.

Ompliu-me, sobretot, del vostre amor diví; que sigui l'únic impuls de tota la meva vida espiritual. Feu que ple d'unció, sàpiga predicar, almenys amb el meu exemple, i fer entendre als meus germans, la bellesa de la vostra doctrina, la bondat dels vostres preceptes, i la dolcesa del vostre amor. 
Amén.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada