Translate

dimecres, 22 de març del 2017

Caminant, Senyor, ser caminant!

Començo a caminar de nou, 
Senyor dels espais, 
fins el Més profund del Misteri. 
M'atrau, irresistible, 
la llum del teu horitzó; 
la teva veu em mana dins, i ... 
es fa força impulsora dels meus somnis. 

Caminant, senyor ... Ser caminant! ... 
aprofundint en el cau on habita el silenci. 
Caminant, senyor ... Ser caminant! ... 
amb equipatge auster, amb voluntat i afany. 
Pobla, Senyor, la meva ànima de camins 
i calça'm els peus amb la teva Crida; 
tensa en amor l'arc dels meus passos i 
llança'm al país dels teus secrets. 
Omple de lliurament el bol de les teves mans i 
amassa-la a La petxina de la meva espera. 
Posa en els meus dits el bastó de marxa: 
amic fidel a les meves hores de cansament ... 
Acabo de beure l'aigua fresca, aquí a la tarda, 
i ja la meva cantimplora s'estremeix amb set ardent ... 
Amb absències noves ... omple-la de la teva pau i la teva presència, 
que jo pugui sadollar-me, oh Déu, amb elles! 
Posa'm el mantell, i revesteix la meva silueta 
amb l'audàcia que brolla del desert. 
Obre el meu ser, Senyor, a la sorpresa 
que s'amaga en l'aurora de la meva senda 
i en la flama del darrer raig de llum.

Fes-me, Senyor, sentir-me company 
en ruta cap a la fe i la confidència. 
Fes-me, Senyor, sentir-me company 
sentir-me, germà de les aus i els vents, 
del riu, de la roda i les estrelles, 
dels pollancres i el temps. 
Fes-me, Senyor, viure en companyia: 
compartint paraules, 
pa i terra, 
comprenent la història de la gent 
i sentint el batec dels pobles. 
Ser caminant, senyor ... 
Ser caminant! ... 
Intentant camins de terra endins. 
Caminant, senyor ... Ser caminant! ... 
obrint-me a les sorpreses dels teus camins, sempre nous.

1 comentari:

  1. Bon dia, i moltes Gràcies, per aquests moments de lectura per l'ànima, hem dons Força per Fe emprendre un nou dia, de la mà del Senyor. Que tingui un bon dia i Déu el Beneeixi.

    ResponElimina