Translate

divendres, 3 de març del 2017

A MI, PETITA FLAUTA

I Déu em diu a mi, 
petita flauta deixa'm - digues que sí- 
entre els meus dits, 
fes-te la meva alegria. 
Com la canya buida 
es fa espai on es cola el meu baf
ofereix el teu no res a la meva lloança. 
Deixa'm només, en cada instant, 
entrar i envair els teus buits, 
els teus errors, les teves debilitats, 
per a què d'aquí broti meva música, 
la nostra música del teu sí 
i de la meva invasió. 
Música amb notes úniques; 
amb silencis i sons inèdits. 
Música sempre nova, 
a través teu, petita flauta. 
Saps quant t'estimo. 
Dels teus buits, no tinguis por. 
És justament per ells 
que vol cantar el teu Déu, 
és a través de les teves limitacions 
que s'expressa la meva plenitud. 
Digues que sí, en cada instant, 
a cada ara al pas del meu cant, 
l'eternitat en el teu temps, 
el tot, en el teu res. 
Aquesta res que necessito. 
Sí, entre les meves mans, 
fes-te el meu bé per la meva alegria, 
la teva alegria, l'alegria de tots. 
Digues que sí a aquest joc 
juguem els dos, joc d'aliança.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada