Translate

divendres, 1 de gener del 2021

Tant de bo

Tant de bo que m'esperis al vespre,
amb una espelma encesa
i amb ganes de pregar.
Tant de bo que et recullis aquest vespre,
i vegis que he estat amb tu tot el dia.
Tant de bo que hagis estimat com jo t'estimo a tu,
i hagis vist que la vida és cada dia més dolça i menys podrida.
Tant de bo que m'escoltessis més,
i notessis més la meva presència,
coneixeries més la vida,
perquè porto anys escrivint-te cançons,
cançons que no sempre escoltes amb el cor.

Prega, que la vida ho demana.
La veritat escoltaré el que hem diguis,
el que vull és que caminis amb mi,
que preguis amb mi.


Tant de bo que ens haguéssim trobat abans,
tant de bo que ens trobéssim cada dia,
tant de bo que ens trobéssim sempre,
i que no fos tan complicat,
que la vida no ens donés tantes voltes.
Tant de bo algún dia entenguis que jo el que sento per tu és...
AMOR

(reescrivint la cançó Tant de bo de la Suu)


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada