Translate

diumenge, 17 de març del 2013

GRÀCIES PER LA VIDA NOVA


GRÀCIES

“...els qui escolten la meva paraula i creuen en el qui m'ha enviat, tenen vida eterna... “ (Jn 5, 17-30)
Creure en Déu, confiar en Ell, fins aconseguir que sigui el centre de la teva vida, al bell mig del teu cor, és tot un risc. Però també és una porta oberta a superar la desorientació i el desordre, una porta oberta per guarir les pors i les angoixes, una ocasió per obrir la vida a la Vida Nova.

Tu, Senyor, obre la meva petitesa i fragilitat a la immensitat i la força de l’oceà del teu AMOR que és la Vida de Déu. Tu em nodreixes amb la Pau i l’Alegria que només poden venir de Déu. Tu m’alliberes de la mort eterna, de la buidor del meu viure. GRÀCIES!
(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada