Translate

diumenge, 24 de març del 2013

EM CAL LLUM I FORÇA


“Què podem fer? Aquest home fa molts senyals prodigiosos.” Jn 11, 45-56
Què fer davant aquest Crist que fa tants senyals de bondat?
Què fer davant aquest Crist que ens rebel·la la tendresa de Déu i ens diu que és Pare?
Els fariseus, a l’antigor, analitzaren la seva situació, llurs interessos;  Consideraren els seus prejudicis i decidiren matar a Jesús.
I nosaltres? I tu? què fas davant el Crist, el seu missatge, la seva vida? 
La teva bondat no em deixa indiferent, Senyor. El teu tarannà transparent i coherent amb el qual ens dónes a conèixer el Pare..., arriba a fer nosa. També jo dubto si “condemnar-te” amb la meva indiferència o acollir-te assumint les conseqüències de fer-ho. Dubto entre fugir de Tu o permetre’t que habitis el centre del meu cor. Em cal llum i força, Senyor; humilitat per reconèixer, decisió per actuar. Dóna-me-les, Senyor!
(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada