Translate

diumenge, 10 de març del 2013

CAMÍ - 5


VULL TORNAR A TU

Veniu, tornem al Senyor. (Os 6,1-6)
Massa temps fa que camino sense un nord del tot definit. Vaig, del tot dispers, d’un lloc a una altre, sense saber del tot què vull, què cerco. He cregut que la meva felicitat era en una colla d’experiències que no m’han acabat d’omplir, fins i tot alguna m’ha deixat ben buit. He viscut relacions asfixiants, que no em deixaven créixer ni ser jo mateix. He col·leccionat ferides, desencisos...
És hora de tornar al Senyor!
 
Avui, ara, és l’hora de redescobrir amb Ell el camí per aconseguir una vida més plena, amb sentit, feliç de debò!
Vull tornar a Tu, Déu de l’Amor!
Vull que, dins el meu viure, hi siguis ben present.
Vull tornar a gaudir de la teva saviesa i deixar-me guiar pel teu Evangeli, font d’esperança!
Vull que el meu quotidià torni a ser ple de llum, de la teva Llum!
(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada