Translate

divendres, 20 de febrer del 2015

Benvinguda Quaresma!

"Quan facis almoina, quan vagis a resar, quan dejunis... fes-ho des del cor"(Mt 6, 1-6.16-18)

Senyor, comença la quaresma, altre cop comença un temps regalat per ser, per deixar-nos fer, per despertar, per redirigir el nostre cor i les nostres vides.

Senyor, que aquesta quaresma pugui ser un temps de despertar, de creixement interior, de redescobrir la font de l'amor que habita en nosaltres i en els altres, de canvi i de conversió, de camí cap a la Pasqua, per poder viure en plenitud al Crist ressuscitat que és Déu que és en mi, que és en tu i que és en tots i en tot.

Senyor, en aquesta quaresma, en aquest temps de creixement interior,desperta en mi el compromís de fer almoina, una almoina que em desenganxi i m'alliberi de tot allò que em lliga i em té atrapat, una almoina que em faci apropar als altres veient-los créixer en dignitat, sobre tot els més empobrits i els més menystinguts.

Senyor, en aquesta quaresma, en aquest temps de redescobrir la font de l'amor que habita en nosaltres, desperta en mi la necessitat de fer pregària; la necessitat de posar el meu cor en remull; la necessitat de despullar-me davant de la teva Paraula; la necessitat de parlar-te des del cor i d'escoltar-te sense filtres; la necessitat de cultivar la relació d'amistat amb Tu en la que et pugui mirar cara a cara i redescobrir qui sóc jo en tu.

Senyor, en aquesta quaresma, en aquest temps de canvi i conversió, desperta en mi el desig de dejunar de tot el que em separa de Tu i dels altres, dejunar de tot allò que no és important, dejunar de tot allò que em distreu, dejunar de tot allò superficial, innecessari i capriciós.

Senyor, comença la quaresma
Desperta'm! Converteix el meu cor! 
T'ofereixo la meva almoina, la meva pregària i el meu dejuni! 
Acompanya'm en aquest camí de canvi i conversió, en aquest camí cap a la Pasqua, per poder viure en plenitud Déu, que és en mi, que és en tu i que és en tots i en tot. 
Així sigui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada