Translate

dimarts, 15 d’octubre del 2019

Amb diàleg i decisió, hi haurà coordinació.

Hi havia una vegada dos músics que tocaven concerts lliurement en punts concorreguts, un era guitarrista i l'altre flautista.. El guitarrista amb la finalitat d'atreure gent en els seus concerts, va fer fora del barri al flautista, que també volia demostrar el seu art en aquella barriada, li va dir: 
- En aquest lloc, mano jo! 
- Tranquil amic, jo no he vingut a barallar amb tu, -va contestar el flautista, per evitar problemes amb el seu col·lega, i se'n va anar a tocar el seu instrument en un altre barri, on ningú el molestés.

Al dia següent, els dos artistes van coincidir un altre cop i es van trobar en un altre lloc concorregut. Egoista com sempre, el guitarrista va tornar a fer fora el flautista d'allà, li va dir:
- No has entès, el que et vaig dir ahir! 
- Igual que tu, jo també tinc dret a treballar -va replicar el flautista, per evitar més discussions amb el guitarrista, va anar a delectar el seu art lluny d'ell, tal com acostumava fer-ho davant aquests obstacles. 
A la tercera vegada, el guitarrista va fer un concert a la plaça amb poca gent. En paral·lel, el flautista va fer un concert similar, a pocs metres del guitarrista, atraient major quantitat de públic, que van elogiar i aplaudir el seu treball. Després que tots dos van acabar els seus respectius concerts, el guitarrista envejós reclamava al flautista el següent:
- Per què acaparas tot el públic? 
- Jo no tinc la culpa, que la gent elogiï els meus dots artístics. A més com a companys de treball, no hauríem d'estar barallats, ni tampoc fer el ridícul davant dels espectadors -va suggerir el flautista.
El guitarrista s'ho va pensar ràpidament i va acceptar aquesta proposta .Superat aquest inconvenient entre els dos artistes, van convocar als altres músics informals de la zona, perquè s'associïn al seu nou grup musical, on tots tinguessin l'oportunitat d'exposar el seu talent artístic al públic.

Moraleja: amb diàleg i decisió, hi haurà coordinació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada