Translate

divendres, 25 de gener del 2019

No dubtaria en tornar a ser feliç




Si pogués oblidar
tot allò que vaig ser...
Si pogués esborrar
els camins que vaig fer...
No dubtaria,
no dubtaria en tornar a ser feliç.

Si pogués explicar
per què jo vaig matar...
Si pogués destrossar
les armes que han fet mal
No dubtaria,
no dubtaria en tornar a ser feliç.

Prometo ser l'alegria
i escarmentar de l'experiència.
I apartar-me...
apartar-me de la violència.

Si pogués sembrar camps
allí on els vaig cremar...
Si pogués retornar
la pau que vaig robar
No dubtaria,
no dubtaria en tornar a ser feliç.

Si pogués oblidar
aquell plor que vaig sentir...
Si el pogués esborrar
i apartar-lo lluny de mi...
No dubtaria,
no dubtaria en tornar a ser feliç.

Prometo ser l'alegria
i escarmentar de l'experiència.
I apartar-me...
apartar-me de la violència.


(adaptació de la cançó No dudaría de Antonio Flores)






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada