Translate

dimarts, 25 de juliol del 2017

LA TEVA PARAULA

Vull, Senyor, fer de la teva Paraula 
un camí per a la meva vida; 
vull estimar la teva voluntat de tot cor. 
Vull ser deixeble teu 
i posar-me a la teva escolta cada dia; 
vull fer de la teva Paraula 
la norma que em guií, pas a pas.
La teva Paraula de veritat 
il·lumina els meus passos pel sender; 
en la teva Paraula he posat la meva esperança dia i nit; 
amb tot el cor vull obstinar a complir la teva voluntat 
i que els meus camins siguin sempre els teus camins. 
Ensenya'm saviesa 
i aprendré a ser lliure i feliç; 
ensenya-me'n prudència 
i aprendré a situar-me en la vida; 
ensenya'm els secrets del teu cor de Pare 
i aprendre a viure des de la profunditat de la meva existència. 
Jo estimo la vostra Paraula 
i frueixo en sentir-me en comunió amb tu; 
jo espero la teva Paraula 
i ella és resposta a les meves preguntes; 
jo compleixo la teva Paraula 
i ella em dóna força com ningú; 
jo crec en la teva paraula 
i ella alimenta la meva pobra fe. 
La teva Paraula ens ensenya a estimar la veritat i rebutjar la mentida;
la teva Paraula ens ensenya a estimar fins a les últimes conseqüències;
la teva Paraula ens ensenya a mantenir el cor lliure i solidari; 
les teves paraules ens ensenyen a buscar la justícia entre els pobles. 
Mantingues el nostre cor ferm en el projecte de la teva Paraula; 
que la teva Paraula sigui sempre l'alegria del nostre cor; 
que ens inclinem sempre a guardar els teus manaments; 
i que busquem en els manaments el camí de la salvació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada