Translate

dijous, 3 de març del 2016

TOT AIXÒ DESITJO

Que el meu sentit està
atent als teus murmuris.
Que el soroll quotidià
no tapi la teva veu.
Que et trobi,
i et reconegui
i et segueixi.
Que en la meva vida brilli la vostra llum.
Que les meves mans estiguin obertes per donar
i protegir.
Que el meu cor tremoli amb cada home
i dona que pateixen.
Que encerti per trobar un lloc
en el teu món.
Que la meva vida no sigui estèril.
Que deixi un record càlid a la gent
que trobi.
Que sàpiga parlar de misericòrdia,
imaginar la misericòrdia,
construir la misericòrdia.
Que estimi, encara que de vegades faci mal.
Que distingeixi a l'horitzó
els senyals de la teva obra.
Tot això desig, tot això et demano, tot això et
ofereixo, Pare.

José Mª R. Olaizola sj.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada