Translate

dilluns, 12 de juliol del 2021

Vaig demanar a Déu

Vaig demanar a Déu 
que em deslliurés de l'orgull.
I Déu em digué: No.
Em digué que no era quelcom que ell hagués de traurem, 
sinó que jo l'havia d'entregar.

Vaig demanar que em dónes paciència.
I Déu digué: No.
Em digué que la paciència és fruit de l'adversitat; 
no es concedeix, es conquista.

Vaig demanar a Déu 
que em donés felicitat.
I Déu digué: No.
Em digué que ell dóna benediccions; 
la felicitat depèn de mi.

Vaig demanar a Déu 
que em deslliurés del dolor.
I Déu digué: No.
Em digué que el dolor i el sofriment m'aparten de les preocupacions mundanes 
i que m'apropen més a ell.

Vaig demanar a Déu 
que fes créixer el meu esperit.
I Déu digué: No.
Em digué que he de créixer personalment, 
però que ell em podaria de tant en tant.

Vaig preguntar a Déu si m'estimava.
I Déu digué que sí.
Em digué que només haig d'obrir els ulls 
per contemplar la creació i a l'agraïr-ho trobaré el seu amor.

Vaig demanar a Déu 
que m'ajudés a estimar els altres com ell m'estima.
I Déu digué:
"Per fí estàs començant a entendre".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada