Translate

dilluns, 26 de juliol del 2021

Pregària final, dia dels avis

Et dono les gràcies, Senyor,
pel consol de la teva presència:
També a la solitud,
ets la meva esperança, la meva confiança;
Des de la meva joventut, ets la roca que em fortalesa!

Gràcies per haver-me donat una família
i per la benedicció d'una llarga vida.
T'agraeixo els moments d'alegria i de dificultat,
pels somnis complerts i pels que encara tinc per davant.
T'agraeixo aquest temps de renovada fecunditat
a què em crides.

Augmenta, Senyor, la meva fe,
fes-me un instrument de la vostra pau;
ensenyeu-me a acollir a qui pateix més que jo,
a no deixar de somiar
i a narrar els teus meravelles a les noves generacions.

Protegeix i guia a papa Francesc i l'Església,
perquè la llum de l'Evangeli arribi a tota la terra.
Envia el teu Esperit, Senyor, a renovar el món,
perquè la tempesta de la pandèmia s'apaivagui,
els pobres siguin consolats i tota guerra acabi.

Sostén-me en la debilitat,
i concedeix-me viure plenament
cada moment que em dones,
amb la certesa que estàs amb mi
cada dia fins a la fi de l'món.
Amén.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada