Translate

dimarts, 20 de juliol del 2021

Preguem i cantem

Potser la seva música com sona no ens agrada, potser les seves letres ens fan mal a les orelles... Però potser cal escoltar-les amb les orelles del cor. Deixem-les ressonar. Posem-les en boca d'Ell...

"No hi haurà gàbies per tants ocells" (Oques Grasses)
(la Veritat ens farà lliures, Jn 8,32)

"La vida, allò que passa quan tu rius" (Txarango)
(En ell hi havia la vida, i la vida era la llum dels homes, Jn 1,4)

"Canta, que la vida ho demana" (Suu)
(qui diu canta, diu prega)

"Per por a perdre ens perdem" (Doctor Prats)
(No tinguis por, perquè jo sóc amb tu Gj 26,24)

"Sense regles que ens prohibeixin ser qui som" (Buhos
(L'amor és la plenitud de la llei Rm 13,10)
 
"No viurem per sempre, però potser no ens cal tant temps" (Els Catarres)
(Tot té el seu moment, Coh 3)

"Res del que passa és comparable amb tu" (Zoo
(Qui és comparable al Senyor dalt dels núvols?, Sal 89,7)
 
"Fem de viure una festa" (Els Amics de les Arts).
(El meu cor se n'alegra i en faig festa tot jo, Ac 2,26)

"Quan s'enfonsa tot surten flors de les esquerdes" (Miki Núñez)
(després de la mort, la resurrecció.Jo sóc la resurrecció i la vida, Jn 11,25 )
 
"Que sembla tan clar que ens equivoquem com que ho anem a fer" (Manel)
(Feliços ... Mt 5,1-12)

"Només amb tu els dies són més fàcils, només amb tu les hores se m'escapen entre els dits" (Animal)
(Pare nostre ... Mt 6,9-15)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada