Translate

dimarts, 3 de desembre del 2019

SENYOR, TU HO SAPS TOT

Has penetrat tots els meus secrets,
Tu saps quan m’assec o quan m’aixeco,
em coneixes molt millor que jo mateix!
molt millor que jo mateix!!!

Has descobert tot el què vull fer,
saps bé si camino o si reposo,
Tu coneixes bé tots els meus passos!
coneixes bé tots els meus passos!!!

On aniria lluny del teu alè?
On fugiria lluny de Tu?
Si pujava dalt del cel,
o m’ajeia als inferns...
fins i tot allà em vindries a buscar!!!

Senyor! Tu ho saps tot!!!
Tu saps que t’estimo...
Senyor! Tu ho saps tot!!!
Sí!!! jo t’estimo!

Tu has creat el meu interior,
Tu m’has teixit al ventre de la mare
mentre jo m’anava fent secretament!
m’anava fent secretament!!!

Tots els anys que m’has destinat,
tots eren inscrits en el teu llibre;
em coneixes des d’abans d’haver nascut!
des d’abans d’haver nascut!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada