Translate

dilluns, 2 de desembre del 2019

Perquè Déu és amor

El qui no estima no coneix Déu, perquè Déu és amor (1Jn 4,8)
Déu és dins meu, 
però de vegades
la foscor del meu jo
no em deixa veure la seva llum,
però Ell que és tan gran,
és capaç de superar aquesta foscor
i fer llum gràcies a mi.
I com fa llum?
Quan estimo,
perquè estimar
és viure d'acord amb els manaments del Pare:
estimeuvos els uns als altres.
Tinc moltes coses per escriure't Pare,
però ara no vull fer anar el paper i la tinta.
Vull venir-vos a trobar,
i parlar personalment amb tu.
I mentre,
vull seguir donant testimoni
del teu amor.
Que la Pau sigui amb nosaltres,
i que el teu AMOR ens ompli i il·lumini.

(pregària inspirada a partir de les lectures de les cartes de Joan)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada