Translate

dijous, 30 de maig del 2019

Envia'm

Envia'm sense por, que estic disposat.
No em deixis temps per inventar excuses,
ni permetis que intenti negociar amb tu.
Envia'm, que estic disposat.
Posa en el meu camí gent, terres, històries,
vides ferides i assedegades de tu.
No admetis un no per resposta.
envia'm; als meus i als altres,
als propers i als estranys
als que et coneixen i als que només et somien,
i posa a les meves mans el teu tacte que tot ho cura.
en els meus llavis el teu paraula que tot ho sedueix;
en les meves accions teva humanitat que tot ho salva;
en la meva fe la certesa del teu evangeli.
Envia'm, amb tants d'altres que, cada dia,
converteixen el món en miracle.
(José M.ª Rodríguez Olaizola, sj)
Traducció pròpia


Envíame
Envíame sin temor, que estoy dispuesto.
No me dejes tiempo para inventar excusas,
ni permitas que intente negociar contigo.
Envíame, que estoy dispuesto.
Pon en mi camino gentes, tierras, historias,
vidas heridas y sedientas de ti.
No admitas un no por respuesta.
Envíame; a los míos y a los otros,
a los cercanos y a los extraños
a los que te conocen y a los que sólo te sueñan,
y pon en mis manos tu tacto que cura.
en mis labios tu palabra que seduce;
en mis acciones tu humanidad que salva;
en mi fe la certeza de tu evangelio.
Envíame, con tantos otros que, cada día,
convierten el mundo en milagro.
(José M.ª Rodríguez Olaizola, sj)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada