Translate

dilluns, 1 d’abril del 2013

SENYOR, PERDONEU-ME


“Us ho asseguro: un de vosaltres em trairà.” (Mt 26, 14-25)
A Jesús se l’estima i accepta, o se’l rebutja i traeix. En el cor dels deixebles no hi ha espai per la indiferència. Tampoc nosaltres ens hi hauríem de refugiar en ella. Cal prendre partit. Cadascú de nosaltres hem de prendre posició davant el Crist i el seu Evangeli: estimar-lo o trair-lo. Tot el que pretengui ser una “tercera via” ens durà a la mediocritat.
La teva Paraula es va adreçar a la meva vida per omplir-la d’alegria i jo vaig tancar les mes oïdes i el cor a ella. La teva llum va brillar amb força dins la meva nit foca particular per oferir-me un camí de retorn, d’esperança... i jo em vaig tancar dins el meu egoisme, orgull...
Senyor, perdoneu-me!
(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada