Translate

dilluns, 31 d’octubre del 2022

Aixeca't

Els teus peus caminen però tu no saps on vas... Jo et proposo un camí que valdrà la pena! El teu cor batega però tu no sents l'amor... Jo sempre t'estimaré amb tot el cor! Vius com mort i la teva mare plora i jo, compadit, m'he acostat per tocar-te al cor... AIXECA'T! JOVE, AIXECA'T!!! JO T'HO MANO: JOVE, AIXECA'T! (2) Des de l'abisme us crido, Senyor. Escolteu el meu clam. Estigueu atent, escolteu aquest clam que us suplica. Si tinguéssiu en compte les culpes, ¿qui es podria sostenir? Però és molt vostre perdonar, i això ens infon respecte. Confio en la paraula del Senyor, la meva ànima hi confia. Espera el Senyor la meva ànima, més que els sentinelles el matí. Que esperin el matí els sentinelles! Jo espero el meu el Senyor Vius com mort i la teva mare plora i jo, compadit, m'he acostat per tocar-te al cor... AIXECA'T! JOVE, AIXECA'T!!! JO T'HO MANO: JOVE, AIXECA'T! (2)





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada