Translate

dimarts, 2 d’agost del 2016

Déu de la Veritat

Oh Déu de la Veritat, només sospiro per tu...
Uneix el meu cor a tu amb forts i tendres llaços.
Em canso de escoltar, em canso de llegir ...
però mai em canso de dir-te:
"Només et vull a tu, Senyor."
Parla al meu cor, i que cap prudència
que cap altre doctor m'expliqui les seves lleis;
que tota criatura, en la teva presència,
guardi silenci
i deixi actuar la teva veu.
Estigues a prop de la meva ànima i, en soledat,
vine a omplir amb la teva pau el buit del meu cor.
Dissipa els meus problemes i tota la seva inquietud,
i que el meu únic estudi
sigui estimar-te, Senyor!
Tu em respons, Déu meu, però uns núvols
segueixen vetllant-me la teva esplendor, ¡celeste Veritat!
Tant de bo pogués aviat, en les més pures ribes,
més enllà de totes les edats,
contemplar la teva bellesa!
Pierre Corneille

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada