Translate

dissabte, 21 de setembre del 2013

L'ESPERIT DE DÉU - 2

Senyor Jesús!
Que diguem sempre la veritat i visquem sempre en veritat, perquè tothom cregui en Tu, i en el món hi hagi més confiança i ajuda.

Déu meu! Ajuda'ns a sentir l'Esperit per mitja de l’amor, l’ajuda i l’amistat.
Que quan faig alguna cosa mal teta, pugui escoltat l'Esperit que em porta al penediment.

Jo no sé quina és la millor pregaria, ni sé quasi què dir-te, Senyor Jesús. Que el teu Esperit Sant posi en el meu cor i en els meus llavis la pregària que més necessito.

Et demano que hi hagi amor en la vida i pau en el món, que es comparteixin les coses i s'escolti la raó de tothom, que no hi hagi ni egoisme, ni mentida, ni pecat.

Jesús! Que tots ens estorcem amb l'ajuda de I'Esperit Sant a dir la veritat, encara que ens renyin i ens porti problemes.

Tenir l'Esperit d'Amor és estimar els altres.

Senyor, et demano que l'Esperit d'Amor ens ajudi a dir la veritat, a tenir confiança, i a ajudar als altres. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada