Translate

dimecres, 28 d’agost del 2013

SALM

Senyor, em sento atrapat, contra el mur.
Sento que totes les portes i finestres se m'han tancat
Em sento sense llibertat, em sento pres i manipulat.
Em sento portat i portat per l'aire de la moda estúpida.

No sé anar a altres llocs diferents d'on van els altres.
No sé fer altres coses sinó les que fa tothom.
No sé parlar sinó amb expressions buides i que res diuen.
No sé, no sé, «no ho sé» ... i aquesta és l'expressió de tots i la meva.

Com ser lliure, Senyor, veritablement lliure, sent jo mateix?
Com ser lliure vivint teu Evangeli fins a les últimes conseqüències?
Com ser lliure i no ser una joguina de la propaganda?
Com ser lliure encara que vagi contracorrent?
Com ser lliure i saber arribar fins on?

Ensenyeu-me, Senyor, el camí de llibertat en ales del teu Evangeli.
Que sigui lliure davant l'egoisme i em llanci al servei.
Que sigui lliure davant l'odi i que assumeixi el perdó.
Que sigui lliure davant la mentida i entri en la llum.

Que sigui lliure davant l'orgull i tingui un cor senzill.
Que sigui lliure davant la violència i treballi per la pau.
Que sigui lliure davant meu afany de domini i respecti al proïsme.
Que sigui lliure davant la superficialitat i
emprengui un camí d'interiorització.

Que sigui lliure dient SI a Tu, que em dius Vine i Segueix-me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada