Translate

dimecres, 28 d’agost del 2013

PARE BO, DÉU GERMÀ

PARE BO, DÉU GERMÀ

Tu, Senyor, que encens els estels,
Tu que al sol li dónes la seva resplendor,
Tu que cuides de l'ocell perdut
que va buscant niu guiat pel teu amor.
Tu que sembres roses i camps de blat,
Tu que al lliri li vesteixes d'esplendor,
ens protegeixes, Senyor, amb més afecte,
doncs vols més a un nen que l'ocell i la flor.
PARE BO, DÉU ALEGRE,
PRIMAVERA I MANANTIAL.
DÉU GERMÀ, DÉU AMIC,
PARE NOSTRE CELESTIAL (BIS).
Tu, Senyor, que espelmes pel pobre
i l'humil dones el teu protecció,
al que estimes li ofereixes un tresor
que val més que l'or: li dónes el teu cor.
Tu, Senyor, que enllumenes meu camí,
Tu, que escoltes sempre la meva pregària,
en el teu amor poso jo la meva confiança,

reneix la meva esperança, es bressola la meva cançó.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada